Afrikaans

O natuurlik! Dit maak sin. Ek het nie eens daaraan gedink om na almal se profiel te kyk nie.

Ek moet se dat dit baie ongewoon is om selfs Engels sprekende Suid Afrikaners te ontmoet wie enigsins kan Afrikaans praat! So, wel gedaan!

Dis eintlik heel indrukwekkend as jou familielede die getalle onthou! Dis altyd vir my die grootste uitdaging waneer dit by ander tale leer kom, en selfs na 20 jaar in the VSA tel ek nog steeds in Afrikaans :smiley:

1 Like

Ek sien uit na die konferensie en wil graag Afrikaans in die kletskamer oefen. Miskien is daar geleenthede vir 'n taal tandem. My moedertaal is Duits, maar ek praat ook Nederlands baie goed, want ek woon en werk in Nederland.

2 Likes

Hallo Alex. Dis lekker dat jy ook by die konferensie is. Hoop om weer in die Afrikaanse kletskamer te ontmoet. Groete aan Warskou.

1 Like

Hallo julle!
Ek praat afrikaans ook, dis nie my moedertaal nie maar ek het baie geleer deur radio en tv reeks, films, etc. Ek bly nou in België dus soms meng ek afrikaans met die vlaams - maar ek sal dit probeer om nie te doen nie :rofl:

Ek is bly om dit mooi taal te kan oefen met julle!
Scott

3 Likes

Hallo Ron!

Lekker om te sien dat jy Afrikaans praat.

Dit is my eerste taal - Ek is in Suid-Afrika gebore en het ook daar groot geword.

Ek gesels graag met jou.

Vriendelike groete,

John FK Mulder

3 Likes

Ek is bly om mense te ontmoet wat Afrikaans praat. Ek stel belang in Suid-Afrika en sy mense. Ek lees graag boeke in Afrikaans, maar ek het nie mense om met te praat nie. Miskien sal dit verander met die konferensie.
Vriendelike groete, Ron

3 Likes

Hallo, Ron. Dit is vir my fassinerend wanneer mense wat nie in Suid Afrika woon nie Afrikaans leer. Hoekom het jy besluit om die taal te leer? :slight_smile:

So terloops, jou Afrikaans is uitstekend!

3 Likes

Baie dankie vir jou vriendelike kommentaar, belangstelling en motivering. Ek het 'n internskap van vier weke as 'n mediese student in Pretoria gedoen. Toe het ek 'n bietjie Afrikane geleer. Ek lees graag Deon Meyer se boeke in Afrikaans. Ongelukkig het ek niemand om met my te praat nie. Dis hoekom ek nie goed daarmee is nie. Ek wens jou 'n instruktiewe en prettige konferensie toe. Groete :smiley:

Ik kan geen Afrikaans praten maar ik leer nu Nederlands en ik kan ook verstaan

2 Likes

Hi almal, ons kan in Afrikaans by die Multilingual Africa skatkamer gaan praat as iemand vry is :slight_smile:. Wil iemand dit om hierdie naweek te doen?

1 Like

Hi almal! Ek’s bietjie laat hier. As julle weer 'n Afrikaanse exchange gaan he sal ek graag wil bywoon en gesels met julle :slight_smile:

1 Like

Ek is heel dag more beskikbaar vir gesels. Ek bly in die VSA en so ongeveer 12 uur in die middag sou perfek wees vir my. Ek dink my 12 uur is 6 uur in die aand in Europa. Ek is nie seker wat die tydsverskil is tussen my en asie nie.

Wat werk vir julle ouens?

1 Like

Daar is drie van ons nou op die Africa Multingual geselskamer :slight_smile:

1 Like

Dit was lekker om weer met jou te praat Alex. Hopelik sal ek volgende week tyd hê om in die kletskamer rond te wees in die aandure. Ek moet elke dag werk.

1 Like

Terloops, “Gboard” en “Keyman” het n Afrikaanse sleutelbord.

Practise / Learn about Afrikaans
EARTH EXCHANGE GERMANIC
Sunday, 25 October 2020 at ???

Join a guy who lived in Namibia, a couple of South Africans and some curious folks who’ve heard about a language evolved from Dutch with fewer grammar rules than English.

Ek het hierdie aankondiging een dag gelede in die program geplaas, maar die tyd is onseker. Terwyl ek dit skryf, word dit gelys as 17:00 Londen, 12:00 Montreal. Maar met die tydsverandering (slegs in Europa) om 2 uur Sondag, is 17:00 in Londen nie 12:00 in Montreal nie. Dit sal 13:00 in Montreal wees. Dus sal ek om 16:00 in Londen, 12:00 in Montreal in die Germaanse kamer aankom. Ek sal probeer 120 minute in die kamer te bly.

1 Like

Liza, because of organizer confusion about the time changes only in Europe early this morning, this session is now listing as 11 am CDT i.e. your time and that’s when I will start it as I explain below. Hope it’s not too early for you
Practise / Learn about Afrikaans
EARTH EXCHANGE GERMANIC
Sunday, 25 October 2020 at ???

Join a guy who lived in Namibia, a couple of South Africans and some curious folks who’ve heard about a language evolved from Dutch with fewer grammar rules than English.

Ek het hierdie aankondiging een dag gelede in die program geplaas, maar die tyd is onseker. Terwyl ek dit skryf, word dit gelys as 17:00 Londen, 12:00 Montreal. Maar met die tydsverandering (slegs in Europa) om 2 uur Sondag, is 17:00 in Londen nie 12:00 in Montreal nie. Dit sal 13:00 in Montreal wees. Dus sal ek om 16:00 in Londen, 12:00 in Montreal in die Germaanse kamer aankom. Ek sal probeer 120 minute in die kamer te bly.

Ek dink dis nog steeds die selfde tyd vir my. Miguel het 'n Spaans oefen op die program vir 10uur my tud, en ek het hom nou net daaroor gevra en hy’t gese dit begin 11 uur, my tyd. So ek is nog steeds deurmekaar, maar ek is wakker en kan oor 40 minute anyway in die kamer wees :smiley:

Dagse mense, hoop dit gaan okei vir julle!

Ek en twee ander mense sal môre om 6uur nm UCT (8uur nm in Suid Afrika) 'n geselssessie by die Germanic language channel hé, kom en deelneem met ons :grinning: !

2 Likes

Why not do this on Discord? The interface is so much better! You can get on Voice/Video any time and you can see who’s on all channels before you join. That way you know if you want to join the French channel or the German channel, for example. Each language has its own channel.