Onze Nederlandse conversatiegroep op maandag 19 FEB 2024 van 20:30 uur tot ? 22:00 Uur CET
was heel boeiend en levendig deze keer, dat ik weer heb deelgenomen na thuiskomst van mijn cursus Noors. Ik was blij dat ik weer eens uitgebreid Nederlands kon spreken met een grotere groep.
Informatie voor mijn polyglot - vrienden uit de Nederlandse Praatgroep, mijn post van 21-05-2024:
Ik kan uitsluitend met mijn oude Lenovo-laptop hier in het forum berichten schrijven en de “Live Environment” bereiken. Ik heb een niewe laptop hier tegelijk aangesloten, dat is dus mijn Asus, maar daarmee kan ik in dit forum alleen lezen, maar niets posten. Ik denk dat mijn lidmaatschap op de Polyglot Conference Global op IP-adres werkt. Ook niet kan ik met mijn nieuwe Asus laptop de Live Environment gebruiken, daarmee zijn de Duitse en Nederlandse zoomcalls niet meer voor mij toegankelijk.
Helaas in mijn oude Lenovo - laptop dusdaing instabiel geworden, dat er onderbrekingen in de network - verbindig zijn. Dat is vervelend, zodat ik nu bijna alles op mijn nieuwe Asus PC doe.
Hartelijk bedankt voor de informatie. Als ik zou hebben een gelegenheid, mag ik wel deelnemen aan deze vergadering. Het is ook voor mij een leven met veel drukte en bedrijfzaamheid…
Onze Nederlandse praatgroep von op Maandag avond van 20:30 uur tot ongeveer 22:00 uur CET plaats met volgende 3 deelnemers:
Tomek
Cate
Jolien
Tomek had vanavond niet zoveel tijd ter beschikking, maar met Cate had ik een lang gesprek gevoerd wat draaide om onze manier van wonen. Leuk om dat een beetje te vergelijken!
Graag zal ik weer wat regelmatiger op maandagavond Nederlands willen praten!
Maandag, 19 AUG 2024: Een mededeling voor de leden van de Praatgroep Nederlands, dat ik vanavond naar de wassalon moet rijden, ik kan niet inschatten, wanneer ik weer thuis zal zijn.
Tomek, Miriam en ik, wij ontmoeten voor het Nederlands gesprek in het “Moon Café” elke maandag vanaf 21:30 uur CET. Tomek kan niet vroeger komen. Jeg bent ook welkom om gezellig met ons over vele onderwerpen te praten.