Suomi

Puhutaan suomea.

Minä opiskelen suomea tällä hetkellä siksi, että se on vähän päässyt ruostumaan. Entäs sä?

1 Like

Hyvää päivää, Minun nimeni on Sachi. Minä olen japanilainen. Hauska tutustua.

1 Like

Iltaa. :slight_smile: Asun Berliinissä ja olen amerikansuomalainen. Hauska tutustua.

2 Likes

iltaa! olen espanjalainen, asun Belgiassa. Hauska tutustua

2 Likes

Moikka kaikki! Mä olen suomalainen, mutta asun Barcelonassa. Kiva nähdä, että täällä on suomen opiskelijoita! :slight_smile:

6 Likes

Mitäs te teette tänä viikonloppuna? Minulla on myös toinen konferenssi nimeltään Write the Docs ja sekin on etäkonferenssi.

Hyvää päivää kaikille :). Hauska tutustua! Mun nimi on Dominik ja asun Leipzigissa, Saksassa. Opin suomea kun olin Helsingissä mutta en ole sitä käyttänyt yli 10 vuotta. Hyvä on että olette täällä :).

4 Likes

Moikka! :smiley: Varasin torstaille ajan videokeskustelua varten, klo 21 Lontoon aikaa – tervetuloa juttelemaan (tai vain kuuntelemaan)!

2 Likes

Moi kaikki! On aina ihana, tavataminen muut suomalaisia oppijoita :heart: Mun nimi on Kristen ja asun hki:ssä. Nykyään olen aloittanut opiskelun suomea uudelleen, koska ensi vuonna otan YKI-testin :grinning:

Syyskuussa HS:stä alkoi lapsen lehti, joka on täydellinen keskitasolle! Se tulee joka keskiviikona.

(Kerro mulle, jos kirjoituksessani on virhe - kiitos paljon!)

4 Likes

Terve Kristen! Hienoa, että opiskelet suomea ja osaat sitä jo hyvin :+1: Olen itsekin lukenut tuota lehteä ja voin sanoa, että se sisältää oikein selkeää ja helposti ymmärrettävää suomen kieltä.
Korjaan kaksi lausetta, sillä pyysit kertomaan, jos korjattavaa on:
(On aina ihanaa tavata muita suomalaisia/suomen oppijoita)
(Nykyään olen aloittanut suomen opiskelun uudelleen)
Tsemppiä ja terveisiä Turusta! :smiley:

2 Likes

Huomenta kaikki! Jos joku haluaa jutella suomeksi nyt: https://zoom.us/j/92978229320?pwd=bUJOY1hpT0NjcnBHVjhCSnRrU0tuZz09

2 Likes