Puhutaan suomea.
Minä opiskelen suomea tällä hetkellä siksi, että se on vähän päässyt ruostumaan. Entäs sä?
Puhutaan suomea.
Minä opiskelen suomea tällä hetkellä siksi, että se on vähän päässyt ruostumaan. Entäs sä?
Hyvää päivää, Minun nimeni on Sachi. Minä olen japanilainen. Hauska tutustua.
Iltaa. Asun Berliinissä ja olen amerikansuomalainen. Hauska tutustua.
iltaa! olen espanjalainen, asun Belgiassa. Hauska tutustua
Moikka kaikki! Mä olen suomalainen, mutta asun Barcelonassa. Kiva nähdä, että täällä on suomen opiskelijoita!
Mitäs te teette tänä viikonloppuna? Minulla on myös toinen konferenssi nimeltään Write the Docs ja sekin on etäkonferenssi.
Hyvää päivää kaikille :). Hauska tutustua! Mun nimi on Dominik ja asun Leipzigissa, Saksassa. Opin suomea kun olin Helsingissä mutta en ole sitä käyttänyt yli 10 vuotta. Hyvä on että olette täällä :).
Moikka! Varasin torstaille ajan videokeskustelua varten, klo 21 Lontoon aikaa – tervetuloa juttelemaan (tai vain kuuntelemaan)!
Moi kaikki! On aina ihana, tavataminen muut suomalaisia oppijoita Mun nimi on Kristen ja asun hki:ssä. Nykyään olen aloittanut opiskelun suomea uudelleen, koska ensi vuonna otan YKI-testin
Syyskuussa HS:stä alkoi lapsen lehti, joka on täydellinen keskitasolle! Se tulee joka keskiviikona.
(Kerro mulle, jos kirjoituksessani on virhe - kiitos paljon!)
Terve Kristen! Hienoa, että opiskelet suomea ja osaat sitä jo hyvin Olen itsekin lukenut tuota lehteä ja voin sanoa, että se sisältää oikein selkeää ja helposti ymmärrettävää suomen kieltä.
Korjaan kaksi lausetta, sillä pyysit kertomaan, jos korjattavaa on:
(On aina ihanaa tavata muita suomalaisia/suomen oppijoita)
(Nykyään olen aloittanut suomen opiskelun uudelleen)
Tsemppiä ja terveisiä Turusta!
Huomenta kaikki! Jos joku haluaa jutella suomeksi nyt: https://zoom.us/j/92978229320?pwd=bUJOY1hpT0NjcnBHVjhCSnRrU0tuZz09