Nederlands Gespreken - 20:00 GMT Dagelijks in Germanic World

Hallo allemaal

Ik wil graag in het Nederlands kletsen - dus als iemand wil met me praten zul ik in die Multilingual World zijn elke dag van GMT 20:00, voor een uur of zo.

EDIT: The worlds have been changed, so let’s meet in the Germanic World.

Cate

2 Likes

Hoi @CateDeans

Ik denk dat ik jou al heb ontmoet in een Engels gesprek in de “Moon Room”. Wat is 20 uur GMT is dat 21:00 uur CET (Duitsland)? Zo ja, is mij dat te laat in de avond. Maar voor een uur is prima voor mij. Graag nog een voorstel voor wat vroeger op de dag. Schrijf je me een PM?

Groetjes,

Jolien

Hoi Jolien - ja, Ik heb jou gezien in Moon room. Ik denk that it is iets van GMT+1 … maar voor mij is dat 7:00am, dus… ik wil eignelijk niet vroeger… maar, als je wil iets 's ochtents (voor jou), mischien lukt het op een dag of twee.

Hoi Cate,

Spreken we over “am” of “pm”??? Ik dacht je wilt laat in de avond spreken. Graag even voor de duidelijkheid…

Ik ben in Australie … dus for mij, GMT 20:00 is 7:00am… zo… als jij iets vroeger wil praten zal het ECHT vroeger zijn… iets van GMT 8:00 of laater.

1 Like

Ah, oh… dat wist ik niet dat je in Australie woont, dan moet ik nog dieper calculeren om voor jou ook een tijd te vinden, zodat de tijd zovel voor jou als ook voor mij geschikt is. Laat mij maar denken…

Dus GMT 9:00 uur of GMT 10:00 uur is CET 10:00 uur of CET 11:00 uur voor mij. Wat vind je van GMT 9:00 uur of GMT 10:00 uur? Ik werk niet, dus ik ben beschikbaar op zulke tijden.

En in welke room, de multilingual Europe Earth Room? Ik zie dat ze nu een “Germanic Room” hebben gecreerd… Stuur me graag een PM.