Bona tarda des de Barcelona! :)

Hi there,

This is Carmen from Barcelona and first time participating in the Polyglot Conference!!
I got to know it last year when I attended the LangFest in Montréal and met lots of great polyglots!

I speak Catalan, Spanish, English, French, German and Italian. The latter the one I’m still studying at the moment. I can also say some words and sentences in Polish!

I hope we can all enjoy this language adventure! Huge thank you to the organizers and people behind this awesome initiative!

Ens veiem per aquí! A gaudir de totes les llengües tan boniques i interessants que té aquest planeta!
Carmen

5 Likes

Hola Carmen! Espero alguna vegada quedar per xerrar una estona, en la llengua que tu vulguis.
Petons virtuals
Mati

1 Like

Bon dia! Jo he començat a estudiar català, perque la meva germana viu a Barcelona. I ella em va parlar de la conferència, així que aquesta és la meva primera vegada:) Salutacions des de Finlàndia!

2 Likes

Hola Matias,
Disculpa que et respongui tan tard! Ha estat una setmana de bojos! I tant! parlem quan vulguis! Mi piacerebbe parlare l’italiano un po’ se ti va bene!
Carmen

1 Like

Hola Leimu,
Quina gràcia que hagis començat amb el català! Imagino que la teva germana també el parla una mica si viu a Barcelona? Doncs si vols practicar-lo ja ho saps! Podem parlar un dia!
Carmen

1 Like

Hola Carmen! La meva germana ha viscut allà des de 2013 i ja parla molt bé. Jo he visitat tres vegades a Barcelona i el meu pla és viure hi també en el futur:) Per descomptat podem parlar.
-Leimu

1 Like

Per me, ci sarà un grande onore. Potere parlare con una grande poliglotta come te, e anche appena qualificata come iperpoliglotta secondo lo standard HYPIA (sei lingue sciolte o sette/otto lingue livello medio)

1 Like

Ciao! Per grande poliglotta o meglio, iperpoliglotta, tu, Matias! Sei un “crack” che diciamo in catalao/espagnolo! Ma grazie per il messagio, mi ha fatto sorridere! :slight_smile: Dimmi dai, come faciamo per parlare?

1 Like

Hola Leimu,
Me n’alegro que t’agradi Barcelona i el català. Jo n’estic enamorada. Doncs diga’m com podem fer per parlar una estoneta!
Carmen

Hola Carmen
Com vostè vol:)
La meva adreça de correu electrònic es meinschiffvier@gmail.com
-Leimu

2 Likes

Ciao Matias,
Qui ti lascio la mia mail per parlare quando hai tempo: carmuen@hotmail.com
A presto!
Carmen

1 Like